Klacht Youfone Nederland: 2 min starttarief

Klachtnummer
# 93348
Gebruiker
Hakki
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op mijn factuur is te zien dat ik een starttarief heb van 2 min.
Doordat krijg ik een te hoge factuurkosten
Ik heb youfone gebeld ( hele slechte klantenservice je wacht een half uur) en zij hebben gezegd dat ik per mail zou worden geinformeerd ( nog steeds aan het wachten).
Ik heb nu een factuur van deze maand met ook het zelfde probleem.

Gewenste oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Karakus,Wij zien dat u inmiddels contact heeft met onze klantenservice, en dat uw factuur in behandeling is bij ons. U zal nog bericht van ons ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen