Opgelost door Youfone Nederland: 4g werkt niet bij Iphone 11 en Youfone levert geen oplossing

angry Opgelost
Roel15

Youfone kan geen 4g leveren in combinatie met Iphone 11. Ze hebben al maanden geen oplossing maar weigeren het contract te laten ontbinden zodat ik naar provider kan waarbij het wel werkt (Tele 2 werkte gewoon hiervoor). Ze reageren niet of nauwelijks en traineren een oplossing.
Heel triest dat je via service ook niemand spreekt die daadwerkelijk iets kan doen.
Hun oplossingen: koop een ander toestel (terwijl het aan het netwerk ligt...) of koop je contract af voor ca. 300 euro,-
Mijn advies: neem geen Youfone abonnement

contract ontbinden zodat ik zonder kosten en met nummerbehoud kan overstappen naar een wel werkend netwerk
Na 5 weken genegeerd te worden kwam Youfone over de brug na het plaatsen van de klacht op Klachtenkompas en het sturen van een aangetekende brief met een 'ingebrekestelling'. Dit had veel klantvriendelijker gekund.

Youfone Nederland
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?