Klacht Youfone Nederland: Abonnement niet stopgezet,meer dan 100 euro kwijt!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 84454
Gebruiker
Pebbles
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In Januari 2014 heb ik gebeld ivm stalker.Youfone kon zijn nummer niet blokkeren dus ik moest een ander nummer en ik heb ook gelijk een ander abonnement genomen.Iedereen snapt dat ik dat oude nummer niet meer wil en kan gebruiken....alleen Youfone niet. ze hebben mijn nieuwe nummer en abonnement geactiveerd maar het oude nummer en abonnement niet gedeactiveerd.Ik heb nog gebeld omdat ik van mijn vriendinnen hoorde dat mijn oude nr op hun whats app nog actief stond.De dame van de service zei dat dat zou aflopen,ik hoefde mij geen zorgen te maken.Nu bleek dat ik van januari tm sept ook nog voor mijn oude nummer hebt betaald.Ik had geen berichtje terug gehad op mijn telefoon gesprek dus geen bewijs en dus pech voor mij.Ik vind dit wel heel erg! waarom zou ik mijn telefoonnummer veranderen ivm een stalker als ik die zou willen blijven gebruiken?Ik vind het heel erg dat er geen enkel begrip is ook geen tegemoetkoming.Terwijl ook Youfone moet weten dat het niet klopt!

De oplossing

Heel graag wil ik 100 euro terug omdat ik heel duidelijk heb gecommuniceerd,ook nog gebeld.Als ik geen mail over dat gesprek heb gehad zie ik niet als mijn fout!

4 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Rustenberg,Wij zien dat u inmiddels op 17-11-2014 contact heeft gehad met onze klantenservice en dat het probleem is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan willen wij u vragen een reply te sturen op onze mail, zodat wij u verder kunnen helpen.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  2. Auteur
    Pebbles
    Datum
    Het probleem waar ik 17 november voor heb gebeld was omdat mijn abonnement plotseling was afgesloten.Dit hadden ze op 8-1-2014 afgesloten en mijn abonnement loopt tot 8-1-2015 dus was ik enkele dagen zonder telefoon.Dit probleem is weer opgelost.Zo lijkt er steeds iets fout te gaan. De klacht staat nog steeds!
  3. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Rustenberg,Graag vernemen wij waarmee wij u dan op dit moment verder kunnen helpen. Wij willen u vragen een ticket in te sturen via My Youfone, zodat wij u verder kunnen helpen.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  4. Auteur
    Pebbles
    Datum
    Al verschillende mails heb ik naar jullie gestuurd,dat ik het niet redelijk vind hoe jullie hier mee om zijn gegaan maar jullie reactie is dat jullie niets verkeerd hebben gedaan en dat ik maar moet bewijzen dat ik het gedeactiveerd heb.Waarom zou ik kiezen en betalen voor een nieuw nummer als ik het oude nog wilde gebruiken?En bewijs van telefoongesprek hebben jullie aangezien jullie alles opnemen.Het is misschien handig dat jullie dat na luisteren want ik heb erover gebeld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pebbles
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen