Klacht Youfone Nederland: Absurd hoge kosten bij overschrijding datalimiet

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 271450
Gebruiker
W. Oostenveld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door het uitvallen van de wifi verbinding thuis, heb ik ongewild 1040 mb verbruikt buiten mijn bundel.
Hiervoor krijg ik nu een rekening van 104 euro gepresenteerd.
Ik heb dit doorgegeven aan Youfone, en heb gevraagd of hier iets aan te doen is, ik vind dit namelijk een absurd hoog bedrag!
De enige oplossing die geboden word, is een betalingsregeling....

De oplossing

Enige coulance tonen bij dit soort afwijkingen en in ieder geval geen 10 cent per Mb rekenen, maar de reële kosten van de Mb berekenen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W. Oostenveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen