Klacht Youfone Nederland: Afsluiting door fouten Youfone

Berend

In augustus bleek Youfone niet in staat het abonnementsgeld van mijn rekening te incasseren waarop men dreigde mijn telefoon af te sluiten. Na een jaar lang probleemloze automatische incasso, bleek plots een vreemd rekeningnummer geregistreerd te zijn. Vermoedelijk een fout bij omzetting naar IBAN. Na correctie zei men dat een nieuwe incassopoging zou worden gedaan, zodat ik zelf geen actie hoefde te ondernemen. Twee weken later werd mijn telefoon afgesloten.
Na een hoop schuld afschuiven tussen Youfone en hun partner Direct Pay Services bleek men totaal niet bereid iets te doen voordat ik had betaald. Uiteindelijk heb ik betaald en werd mijn telefoonnummer weer geactiveerd.
Nu wil men "deblokkeringskosten" in rekening brengen, terwijl de afsluiting hun fout is. Ondanks een email waarin ik hen nogmaals wijs op hun verantwoordelijkheid en het antwoord daarop dat men de factuur nader zou bekijken, blijkt de volgende dag het bedrag van mijn rekening afgeschreven.

Ik wil dat Youfone verantwoordelijkheid neemt voor haar eigen fouten en de deblokkeringskosten laat vervallen.

Youfone Nederland
    Geachte heer van den Heuvel, Wij zien helaas geen mails van u terug. Heeft u voor ons het ticketnummer, dan kunnen wij de eerdere communicatie nazien en het verder voor u uitzoeken.Hopende op uw reactie.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Berend
    Voor ticketnummers, data waarop ik heb gebeld en het factuurnummer waar jullie financiële afdeling inmiddels een "dispuut" voor heeft aangemaakt, zie de sectie "Extra privé informatie" van deze klacht.
    Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Dan willen wij u vragen de reactie van het dispuut af te wachten. Hierin ontvangt u meer informatie n.a.v. uw klacht.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    Berend
    Na 3 weken heb ik nog steeds geen enkel bericht ontvangen op het dispuut. En aangezien er reeds twee, inhoudelijk niet ter zake doende reacties door Youfone zijn gegeven, wordt deze klacht nu automatisch gesloten.
    Gezien mijn ervaringen met de klantenservice en de wijze waarop men met klachten omgaat, kan ik iedereen slechts adviseren om simpelweg direct over te stappen naar een andere aanbieder bij de eerste tekenen van problemen met Youfone.

Berend

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?