Klacht Youfone Nederland: Al dagen geen internet, bedroevende reactie door klantenservice...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 388035
Gebruiker
Herman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Youfone: Ik heb nog steeds geen internet! Zondagavond gemaild, alles opgeschreven, krijg ik vanmiddag deze mail:

Je hebt geen bestelling op basis van glasvezel gedaan maar een bestelling op basis van DSL. Je moet de apparatuur dan ook aansluiten op het beschikbare ISRA-punt in je woning.

Met vriendelijke groet,

Rinaldo.

Rinaldo: Ik heb gevraagd om telefonisch contact in mijn mail, dit verzuim jij, waarom?!? Ik zit al dagen op een telefoontje te wachten, zelf te bellen, kost mij teveel geld, aangezien ik telkens minstens 10 minuten in de wacht sta...

Dat ik geen glasvezel heb besteld, weet ik zelf als beste! Toch krijg ik een gebruiksaanwijzing waarin glasvezel internet staat! Daarnaast heb ik alles aangesloten, zoals het hoort, maar ik heb geen breedbandverbinding... Ik ben verbonden, maar er gebeurt niets!

Zoals ik eerder al schreef (Rinaldo: Je hebt mijn mail maar half gelezen!), is sinds vrijdagmiddag het lampje bij internet rood!!! Dit was ook al zo op mijn oude modem, dus waarschijnlijk heeft een monteur van Youfone in het kastje met aansluitingen in mijn wijk liggen knoeien, want voorheen liep alles perfect! Sinds vrijdagmiddag, de dag van mijn aansluiting door jullie heb ik geen internet! Bel mij nu eens z.s.m. of doe iets om dit op te lossen!!! Jullie zijn momenteel in verzuim, want jullie leveren mij geen internet!

De oplossing

Bel mij of doe iets, waardoor ik kan internetten!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Herman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Youfone heeft de klacht afgesloten, omdat ik gisteren na lang wachten eindelijk telefonisch contact heb gekregen.Op eigen initiatief, dus... Na dagen wachten op bericht van Youfone, is men ineens supersnel met het afsluiten van de klacht hier op Klachtenkompas!!! Het heeft mij dus geld gekost om hen te bellen, waarom ik een handleiding voor glasvezelinternet heb ontvangen, is mij nog steeds niet duidelijk en over de belabberde reactie van Rinaldo, heb ik ook nooit wat vernomen! Heel vreemd hoe men hier met klanten omgaat...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen