Opgelost door Youfone Nederland: Bedrogen met het overmaken van 0.01 cent

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 351097
Gebruiker
Opgelicht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wat een waardeloos bedrijf. sluit 2 abbonementen af met een looptijd van 2 jaar. wat doen ze, sturen 5 mails met een betalingsherrinnering dat je nog 0.01 cent moet overmaken omdat anders je simkaart word opgezegd, dus betaal je dat. met het gevolg dat ik vast zit aan een derde abbonement!! en de Doos aan de telefoon deelt doodleuk mee dat je hier niet onderuit kan komen alleen door middel van een afkoopsom! Serieus is dit hoe ze ze verdienen? bedrog!!

De oplossing

het opzeggen van het abbonement wat we NIET nodig hebben! we hebben er notabene 2 afgesloten! is het niet genoeg?!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Opgelicht
Datum
Uiteindelijke oplossing
opzeggen van het niet gewenste afgesloten contract. hopelijk word er ook iets met de misleidende mailtjes gedaan
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen