Klacht Youfone Nederland: Belachelijk hoge kosten buiten bundel.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 552927
Gebruiker
deen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Dataplafond ingesteld, maar ineens verdwenen omdat nummer behoud toch een nieuw nummer werd... oplichters!!!

Gewenste oplossing

De kosten buiten de bundel vergoed.. want ik heb een dataplafond.
Geboden oplossing
Elke keer een ander antwoord. Ik heb bij het aanvragen van het abonnement een dataplafond ingesteld. Daarna is die op vreemde wijze weer verdwenen. Ik ben hier echt heel erg boos over!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste D.D. Rigter,

    Bedankt voor je klacht.
    Helaas zie ik dat je een dataplafond hebt aangevraagd per 01-08-2021 maar in de maand juli buiten de bundel bent gegaan, de factuur is dan ook correct.

    Groet,
    Sven

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen