Klacht Youfone Nederland: betalen voor bundel die nog niet op is .

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 327400
Gebruiker
Roki70
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een abonnement van simonly
Type abonnement
Onbeperkt min/SMS (1mnd)
Mobiel internet
Internetbundel 4GB
met ingang datum van 04/10/18vanaf
vandaag heb ik een rekening ontvangt van 49Euro omdat mijn internet Dataplafond overgegaan is ,
momentele stand is Internet in NL en EU (3612 MB) mijn gedachte is kan dat niet nu 16/10/18 bundel is nog niet op 4GB en toch moet betalen .
zonder waarschuwing zonder duidelijk in aannemen van dit abonnement .
wat ik nu moet doen waar kan ik dit klacht indienen en hoe moet ik handelen

De oplossing

dit probleem oplossen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roki70
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieks alleen wervijdering op onze rekening .door hun verborgen regels nu ben ik 100€ armer en nog zonder mogelijk om mijn telefoon nummer te gebruiken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen