Klacht Youfone Nederland: Buiten invloed hoge extra kosten gemaakt buiten bundel door imessage sms loop op Youfone netwerk.

C.K. Man

imessage activatie en facetime sturen om de paar minuten sms naar Apple's engelse nummer 00447786205094. Er worden bij mij kosten gemaakt buiten mijn invloed, wij hebben apple store in Den haag benaderd voor een oplossing, zij erkennen het probleem maar dat het lag aan Youfone netwerk.
Wij hebben zelf nog geprobeerd dit op te lossen en ook de desbetreffende apps uit te zetten, te resetten en zelfs de iphone te formatteren (Iphone 7 plus). Toch wordt er constant sms richting Engeland verstuurd zelfs wanneer de telefoon facetime en imessage uit staat.

De oplopende kosten buiten ons invloed wordt steeds erger, ik heb het zelf proberen op te lossen. Dit heb ik niet gehad met Vodafone en KPN maar blijkbaar bij Youfone worden we hier op de kosten gejaagd omdat we een iphone 7 plus gebruiken.

Ik wil dat de bedrijf de constante buitenlandse sms kosten buiten ons eigen invloed kwijtscheld voor de maand April. Daarnaast heb ik uit "dreiging"/intimiderend verzoek "met mogelijk deurwaarders als consequentie" de factuur van maart betaald.
In conclusie graag maart deels kosten terugbetalen, april kwijtschelden en zorgen dat dit sms loop van youfone netwerk opgelost wordt voor mijn gsm nummer +31613152823.

C.K. Man
Geen, ze schuiven verantwoordelijkheid af.

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?