Klacht Youfone Nederland: Databundel bijkopen onmogelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384094
Gebruiker
LKB_050
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In het buitenland mijn data bundel verbruikt, dan denk ik je ik koop een databundel erbij, niet mogelijk, alleen als je een data plafond instelt, dus dataplafond op AAN, gaat in per eerste van de volgende maand, daar heb je dus dan niet heel veel aan.... Het zal allemaal juridisch wel ingedekt zijn, middels de kleine lettertjes.

Gewenste oplossing

Duidelijker communiceren dat een databundel bij te kopen is, maar dat je daarvoor een dataplafond a 50 cent per maand moet aanzetten, en dit aan kunnen zetten per direct ipv vanaf de eerste van de volgende maand
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen