Klacht Youfone Nederland: Dataverbruik boven limiet, data-gebruik geblokkeerd door Youfone

KeeH24

Door een nog onbekende oorzaak is mijn dataverbruik plotseling buiten mijn databundel.
Een goed bedoelde interventie van Youfone om data-gebruik te blokkeren.
Dit resulteert er vervolgens wel in dat ik momenteel geen gebruik van mijn data abonnement kan maken. Omdat voor mij de oorzaak van het plotselinge verbruik onbekend is heb ik maar eens met de klantenservice gebeld. De 1e belpoging mislukte bij het doorverbinden de 2e poging ging na 5 min goed. De klantenservice uitgelegd dat ik heb ik uitgelegd dat het hier om een misverstand moet gaan. Mijn telefoon houdt namelijk netjes het dataverbruik bij en dit scheelt significant van het door Youfone aangegeven verbruik. De medewerker kon mijn niet vertellen hoe het komt en of er sprake is van een misverstand. Vervolgens krijg ik als oplossing dat ik maar moet wacht tot de gespecificeerde factuur en tot het einde van de maand geen data kan gebruiken. Wil ik dit wel dat moet ik maar nog meer data-bijkopen. Ofwel onduidelijk blijft!!

Direct inzage/specificatie van het door Youfone veronderstelde data-verbruik .
De afgelopen maanden ben ik altijd ruim onder de limiet gebleven daarnaast geeft mijn telefoon aan dat ik ook voor de lopende maand nog lang niet mijn bundel heb overschreden. Ik zou dus inzage van Youfone willen waar deze overschrijding vandaan komt.

Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw Hoentjen,Dat is vervelend om te horen. Wij moeten echter wel de specificatie afwachten om verder na te kunnen kijken wanneer het verbruik precies heeft plaatsgevonden en voor hoeveel Mb's dit is.Het verbruik zal hebben plaatsgevonden, de registratie komt vanuit KPN welke precies registreren wat voor verbruik er plaatsvindt op uw simkaart. Om weer gebruik te kunnen maken van het data zult u inderdaad Mb's bij moeten kopen.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?