Klacht Youfone Nederland: Dit is oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 432007
Gebruiker
Wendy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 14 dagen zou mijn bundel van 4000 mb op zijn en ik zou daarbovenop nog eens voor 78,00 euro extra verbruikt hebben! Ze vertellen dat ze niet kunnen uitzoeken waar het aan op is gegaan. ( terwijl ik dat al jaren heb) dit was bij een andere provider maar hen bereik was hier slecht. Vandaar mijn overstap naar youfone.

De oplossing

Ik wil dat ze het uitzoeken en mijn 78,00 terug betalen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wendy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, ze blijven zeggen dat ik door mijn data heen ben alleen ze kunnen me niet vertellen hoe!? Ik heb nog nooit zoveel data verbruikt en dit gaat zelf ook nog maar over 2 weken!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?