Klacht Youfone Nederland: Dit kan niet waar zijn

Klachtnummer
# 124336
Gebruiker
monacolover
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Youfone. Nou ik heb heel wat ge-youfoned naar jullie klanten"service".
Deze week, de week die eindigt op vrijdag 10 juli wil ik u de gelegenheid geven te herstellen wat is misgegaan. Dit is een ultieme en redelijke datum om na te komen wat ik afgesproken;besteld via uw website. Vandaag is het 6 juli, smiddags.
Uitvoerig is besproken dat ik mijn simkaart niet heb ontvangen, die u aangeeft al voor 1 juli mijn te zou doen toekomen. ..
Na nog langer te hebben gewacht en steeds zelf actie te ondernemen, bied youfone aan de bestelling te annuleren. Wel was mijn nummerbehoud geannuleerd en zat ik zonder nummer en onzekerheid of ik mijn oude nr nog terugkreeg.
Enfin, nu 1,5 maand later wacht ik nog steeds, na al 6 keer te mailen als herinnering, op restitutie. Er is in deze hele situatie werkelijk niets goed gegaan, ik raad YOUFONE echt zwaar af, tenzij je een hoop tijd en tevergeefse moeite wil steken in de niet begripvolle klantenservice.

De oplossing

geld terug en schadevergoeding. Excuses met bloemen.

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer Kohne,

    Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. Graag helpen wij u verder echter kunnen wij op het telefoonnummer wat u doorgeeft geen abonnement terugvinden. Wij verzoeken u daarom uw gegevens waaronder uw abonnement bekend is alsnog toe te voegen aan deze klacht indien mogelijk, of toch contact op te nemen met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.

    Hopende op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen