Klacht Youfone Nederland: een trage mobiele internetverbinding van Youfone

LevendigeParkiet#141

Sinds 28.06.2022, twee dagen nadat ik mijn youfone-simkaart heb geïnstalleerd, krijg ik constant problemen met de internetsnelheid. Namelijk, op een willekeurig tijdstip van de dag heb ik een super lage snelheid. Dit gebeurt terwijl ik thuis ben (10XXAG postcode) maar ook in het centrum van Amsterdam.

De downloadsnelheid varieert van 1Mbit/s tot 5-6 Mbit/s. De screenshots van de test vindt u in de onderstaande link. De tests worden pas gedaan als ik merk dat websites tijd nodig hebben om te laden.

Het is ook voorgekomen dat ik thuis geen service (data/bellen) krijg.

Ik gebruik internet op mijn mobiele telefoon om te surfen, het nieuws te lezen en gebruik de meest populaire applicaties zoals Facebook, Instagram, Whatsapp, etc.
Bij al deze toepassingen krijg ik slechte ervaring op 4G.

De belofte die ik van Youfone kreeg met betrekking tot de datadekking van mijn regio (zoals te zien is op dekkingskaart.youfone.nl met mijn postcode) zou ik tussen de 25Mbit/s en 256Mbit/s moeten halen en gemiddeld 20-50Mbit/ s.

Als klant zie ik twee opties: Los het probleem op zodat ik krijg wat Youfone beloofde (op basis van hun dekkingskaart) OF annuleer het contract en laat me het bestaande nummer naar een andere provider verplaatsen.

Bijlagen

Youfone Nederland
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?