Klacht Youfone Nederland: Enkelzijdig opzegging internet youfone

Klachtnummer
# 422899
Gebruiker
Sam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onterecht mijn internet afgesloten en youfone heeft in een keer het bedrag van het abonnement geïncasseerd. Meerdere malen klantenservice gebelt, daar werken allemaal studenten die volgens een script werken en niet verder kunnen nadenken dan de script en blijven bij de standaard antwoorden.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf internet hervat, omdat ik nooit het internet opgezegd heb.

Daarnaast wilt ik dat ze wat aan hun klantenservice doen, want dat is Niks!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen