Klacht Youfone Nederland: Enorme hoge rekeningen

Marijkevan teunenbroek

Ik heb een Youfone simkaart en mijn 2 kinderen ook. Allen een abonnement voor 21 euro per maand. Mijn kinderen hebben hierdoor een enorme hoeveelheid MB's om zo contact te kunnen houden met hun sociale netwerk. Echter alle 3 binnen onze bundel gebleven, aangezien wij dit via de Youfone app kunnen nagaan. Dan krijg je een mail. Uw beginnota kan hoger uitvallen.....HOGER UITVALLEN!!!!!! Een nota van 162 euro, een nota van 38 euro en een nota van 131 euro. Verder is mijn zoon volgens Youfone sinds 11 April al over zijn Databundel heen, hierover gebeld en gemaild. Youfone zou het zo snel mogelijk aanpassen naar 5000 MB. Op 30 April, 3 weken later nog niet verwerkt. Nu is het de nieuwe maand en inderdaad, maar het abonnementen van de kinderen zijn nog NIET gewijzigd. Email die je stuurt worden automatisch door een pc beantwoord, blijkt uit de zinsopbouw van de mail. Ik ben zeer ontevreden over de Klantenservice en de wijze van reclame voeren.

Nota's aanpassen en uitleggen, wij zijn allen binnen onze databundel gebleven. Databundels aanpassen zoals beloofd. Mail persoonlijk beantwoorden ipv een pc. Verder wens ik dat de gegevens direct worden aangepast en niet per 01-06-2016. Anders wil ik per direct van mijn abonnementen af.

Youfone Nederland
    Geachte mevrouw van Teunenbroek,

Wanneer er dataverbruik plaatsvindt buiten de bundel, worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht. Wij raden u aan om een dataplafond te activeren voor alle nummers. In My Youfone en in de Youfone app was zichtbaar hoeveel MB er verbruikt kon worden en hoeveel er verbruikt werd. Helaas heeft u dit limiet overschreden, waardoor de kosten wel terecht in rekening zijn gebracht.

U heeft op 1-5-2016 de databundels verhoogd en daarom gaat deze wijziging per 1-6-2016 in. Met terugwerkende kracht kan deze wijziging helaas niet verwerkt worden. Onze excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Youfone
    Marijkevan teunenbroek
    Hallo, Weer een afgemeten antwoord. Als je hier op de site kijkt naar de klachten, zijn de antwoorden van jullie allemaal gelijk. Standaard antwoord. Ik geef aan dat ik op 13 April al de wijzigingen heb door gegeven, net als mijn budgetbeheerder. U zegt iets toe per mail en telefonisch, maar U voert het niet uit. Wat is dat voor mentaliteit??? De rekeningen zijn dus het gevolg van misleidende reclame
    Youfone Nederland
    Geachte mevrouw van Teunenbroek,

Wanneer u een wijziging doorvoert via My Youfone ontvangt u hiervan een bevestiging. Op 1-5-2016 heeft u deze ontvangen omdat u op deze datum de wijzigingen heeft doorgegeven. Indien u op 13-4-2016 een bevestiging heeft ontvangen van een wijziging, zien wij deze graag tegemoet zodat wij het verder voor u kunnen nakijken.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Youfone
    Marijkevan teunenbroek
    Youfone geeft geautomatiseerde antwoorden. Klacht wordt niet grondig gelezen, ook niet beantwoord vanuit de klacht. Als je telefonisch contact met ze hebt, voert de klantenservice de handelingen en zaken niet af. Ze zijn geheel geautomatiseerd en daar gaan ze schuil achter. Heel vervelende organisatie. Vraag mij af, nu ik telefonisch de abonnementen heb opgezegd, of zij dit ook uitvoeren. Daarnaast vind ik het misleidende reclame. Verder wijzen zij je bij het aangaan niet op de voorwaarden.

Marijkevan teunenbroek

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?