Opgelost door Youfone Nederland: extra kosten om verouderde simkaart te vervangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 376496
Gebruiker
highrider
Datum
1 reactie

Details

De klacht

15 euro betalen voor sim kaart terwijl het abonnement al ruim 8 jaar oud is. Uiteindelijk heeft de chagrijnige mevrouw het bedrag gehalveerd tot 7,50.

Nu wij een nieuwe telefoon hebben aangeschaft paste de simkaart niet meer in het toestel. De simkaart is zo oud dat deze kaart maar twee maten kent. Stap 3 nano is er niet. Naar nu blijkt had die mevrouw mij moeten adviseren om een schaar te pakken en de sim bij te knippen tot de juiste maat. Ik ben dus ondeskundig geholpen maar moest niet zeuren want ik had al die jaren te weinig betaald voor het abonnement. Eigenlijk een schofferend gesprek

De oplossing

De simkaart gratis aanbieden

1 reactie

  1. Auteur
    highrider
    Datum
    Ik heb net een mail ontvangen dat de kaart volledig vergoed word. Ik ben dus uiteindelijk tevreden. Zal ook mijn contract verlengen omdat ik over dekking en het netwerk zeer tevreden ben. Jammer van het eerste gesprek maar uiteindelijk opgelost. 5 sterren dus :)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
highrider
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb net een mail ontvangen dat de kaart volledig vergoed word. Ik ben dus uiteindelijk tevreden. Zal ook mijn contract verlengen omdat ik over dekking en het netwerk zeer tevreden ben. Jammer van het eerste gesprek maar uiteindelijk opgelost. 5 sterren dus :)
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen