Opgelost door Youfone Nederland: extra kosten om verouderde simkaart te vervangen

highrider

15 euro betalen voor sim kaart terwijl het abonnement al ruim 8 jaar oud is. Uiteindelijk heeft de chagrijnige mevrouw het bedrag gehalveerd tot 7,50.

Nu wij een nieuwe telefoon hebben aangeschaft paste de simkaart niet meer in het toestel. De simkaart is zo oud dat deze kaart maar twee maten kent. Stap 3 nano is er niet. Naar nu blijkt had die mevrouw mij moeten adviseren om een schaar te pakken en de sim bij te knippen tot de juiste maat. Ik ben dus ondeskundig geholpen maar moest niet zeuren want ik had al die jaren te weinig betaald voor het abonnement. Eigenlijk een schofferend gesprek

De simkaart gratis aanbieden

highrider
    Ik heb net een mail ontvangen dat de kaart volledig vergoed word. Ik ben dus uiteindelijk tevreden. Zal ook mijn contract verlengen omdat ik over dekking en het netwerk zeer tevreden ben. Jammer van het eerste gesprek maar uiteindelijk opgelost. 5 sterren dus :)

highrider

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?