Klacht Youfone Nederland: Extreem hoge kosten voor MB's buiten je bundel (buiten proportie hoog!)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 341168
Gebruiker
MdJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,

Ik heb in november €45,81 extra moeten betalen voor 448.14 MB. Dit staat totaal niet in verhouding met de rest van mijn abonnement.

Voor mijn abonnement betaal ik normaal €12,- voor onbeperkt bellen en 10 GB data. Je kan door middel van een sms data bijkopen á 1000MB voor €5,-.
Nu schijnt dit gecommuniceerd te zijn in de brief die je krijgt bij je simkaart en dit wordt ook gecommuniceerd op de website bij tarieven. Desalniettemin vind ik het buiten proportie hoog! Bij andere providers heb ik ook wel eens gehad dat ik buiten mijn bundel kwam en dan accepteerde ik dat ik iets moest bijbetalen, maar dat was nooit zo extreem veel.

Ik vraag me dan ook af of het acceptabel is binnen de omgangsvormen en communicatie met klanten. Daarbij kan je een dataplafond instellen, maar daar moet je ook maandelijks voor betalen... Ik vind dit qua service erg tegenvallen.


Hoor graag van jullie.


Met vriendelijke groet,

De oplossing

Correctie op de factuur. Ik wil prima betalen voor de extra kosten, maar dan de normale verhouding. Bijvoorbeeld in vergelijking tot wanneer ik wel een sms zou sturen (of van mijn part het dubbele), maar niet deze extreme verhouding!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MdJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nee! Voor het dataplafond moet je bijbetalen (SCHANDALIG). En nog steeds is de verhouding buiten proportie asociaal hoog. En "helder gecommuniceerd" valt ook tegen...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen