Klacht Youfone Nederland: Facturen blijven komen terwijl allang opgezegd.

MR

Mijn abonnement is per eind juli jl. gestopt. Waarom krijg ik dan nog steeds een factuur over de maand augustus. Telnr 06 83716884.
In augustus kreeg ik een factuur over de maand juli van 31, 04 €.
Het bedrag is niet gespecificeerd. Ik wil graag precies weten hoe jullie aan dat bedrag komen.
Ik zou jullie willen smeken dit in orde te maken. Ik heb namelijk ook een jaar lang dubbele abonnementskosten betaald omdat ik ooit een ander nummer aangevraagd, terwijl dat oude nr (eindigend op 3031) niet meer in gebruik was).
Ik heb het geld nog steeds niet ontvangen. Bij mij is een ernstige ziekte geconstateerd. Stress kan ik niet verdragen, ik sta er helemaal alleen voornen ik heb geldproblemen.Ik druk u nogmaals op het hart:help mij.

Zie hierboven

Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw Ringma,Wat vervelend om te horen. Wij helpen u graag verder. Wij zien echter niet dat het abonnement met telefoonnummer 0683716884 is beeindigd, heeft u hier een bevestiging van ontvangen? Ook zien wij geen factuur van 31,04 Euro. Wij willen u vragen een ticket in te sturen via My Youfone, dit kan onder het kopje 'contact', dan kunnen wij u het beste verder helpen.Hopende op uw reactie.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    MR
    Ik heb al meerdere tickets gestuurd en emails, daarop heeft Youfone mijn opzegging bevestigd. Via emails op 17 juli en op 4 september. Ik heb het dus zwart op wit staan. Dat u daar niets van terug kunt vinden, is onbegrijpelijk.
    Ook is het onbegrijpelijk dat ondanks eerder contact, de administratie nog steeds niet op orde is.
    Als het niet anders kan trek ik bij de consumentenbond aan de bel.
    MR
    Hoe kan het dan dat ik in Myyoufone wel een factuur van 31 € vind en u kunt dat niet? Bovendien is het van mijn bankrekening afgeschreven, dus ook weer harde bewijzen.
    Die ik evt op zal sturen naar de consumentenbond met het verzoek tot juridische hulpverlening.
    Youfone Nederland
    Geachte heer/mevrouw Ringma,Wij willen u dan vragen te reageren op deze mails zodat wij het verder voor u kunnen uitzoeken. Hopende op uw reactie.Met vriendelijke groet,Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?