Opgelost door Youfone Nederland: Factuur klopt niet.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 454956
Gebruiker
Gebruiker1549010080
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn factuur klopt niet. Er worden kosten in rekening gebracht voor data gebruik op 29,30 en 31 mei. Echter is er ook op deze data nog veel data gebruik wat niet gerekend word en dus volgens Youfone binnen de bundel valt. Ook nog op 31 mei (zie specificatie). Tevens heb ik op 31 mei nog een sms van Youfone gehad dat ik op 80% van mijn bundel zat. Dan kan ik niet op 29 en 30 mei er al overheen zijn. Ik heb dit ook scherp in de gaten gehouden met de verbruiksmeter in de app van Youfone.

De oplossing

Graag de onterecht in rekening gebrachte kosten terug storten op mijn rekening.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1549010080
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen