Opgelost door Youfone Nederland: foutieve informatie en overbodige kosten kwijtschelden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 625258
Gebruiker
ML Fung
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het betreft klantnummer 1019697694. Ik heb een klacht over de tijdstip van betaling.
Op 10 Oktober kreeg ik bericht dat er een afschrijving is mislukt. Ik verwacht rondom 20 Oktober mijn inkomsten.
Afschrijving van betaling en ontvangst van inkomsten is niet goed op elkaar afgestemd.
Door de telefoon zei medewerkster dat ik pas over ongeveer 9 dagen een reminder email kon verwachten en dat ik binnen 24 uur kon betalen en dat dit met de ontvangsten van mijn inkomsten zou "harmoniëren".
Vandaag is het 17 Oktober 2022. Dat is dus gerekend vanaf 10 Oktober: 7 dagen dus.
Die medewerkster kletst uit haar nek! Nu word ik onnodig op kosten gejaagd en dat vind ik erg klantonvriendelijk.
Ik voel me "met een kluitje in het riet gestuurd". Ik ga op 20 Oktober betaling overmaken en weiger bijkomende kosten te betalen.
Inmiddels heb ik de machtiging van de incasso ingetrokken en wil ik de vrijheid hebben om elke 20e van de maand geld aan Youfone overmaken.

Met vriendelijke groet,

Mw. Fung

Gewenste oplossing

voorkomen van overbodige kosten vanwege miscommunicatie met medewerkster van Youfone.
Geboden oplossing
Youfone had uitstel van betaling verlengd en ik kon zonder extra kosten betalen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen