Opgelost door Youfone Nederland: foutieve informatie en overbodige kosten kwijtschelden
Details
Klacht
Het betreft klantnummer 1019697694. Ik heb een klacht over de tijdstip van betaling.Op 10 Oktober kreeg ik bericht dat er een afschrijving is mislukt. Ik verwacht rondom 20 Oktober mijn inkomsten.
Afschrijving van betaling en ontvangst van inkomsten is niet goed op elkaar afgestemd.
Door de telefoon zei medewerkster dat ik pas over ongeveer 9 dagen een reminder email kon verwachten en dat ik binnen 24 uur kon betalen en dat dit met de ontvangsten van mijn inkomsten zou "harmoniëren".
Vandaag is het 17 Oktober 2022. Dat is dus gerekend vanaf 10 Oktober: 7 dagen dus.
Die medewerkster kletst uit haar nek! Nu word ik onnodig op kosten gejaagd en dat vind ik erg klantonvriendelijk.
Ik voel me "met een kluitje in het riet gestuurd". Ik ga op 20 Oktober betaling overmaken en weiger bijkomende kosten te betalen.
Inmiddels heb ik de machtiging van de incasso ingetrokken en wil ik de vrijheid hebben om elke 20e van de maand geld aan Youfone overmaken.
Met vriendelijke groet,
Mw. Fung
Gewenste oplossing
voorkomen van overbodige kosten vanwege miscommunicatie met medewerkster van Youfone.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.