Klacht Youfone Nederland: Geblokkeerd terwijl je geen openstaande facturen heb

Bernhard47

Kreeg vorige maand sms dat ze de factuur niet konden incasseren , en als ik het geld niet overmaakte ik geblokkeerd zou worden.
Ik heb het bedrag direct handmatig overgemaakt, maar kreeg als nog de dreiging dat ik geblokkeerd zou worden als ik niet betaalde. Ik heb het 1200 nr gebeld en daar door gegeven dat ik het bedrag heb overgemaakt , die man aan de lijn zegt ik zal het uitzoeken en zal de blokkering 3 dagen opschorten , ik had inmiddels ook al een e mail gestuurd met een screen shot van bankrekening zo dat hun konden inzien dat ik het bedrag had overgemaakt.

Kreeg toen dag later een mail terug van een Chris van youfone dat het bedrag was geïncasseerd maar het was op hun verkeerde rekening gestort, maar het was geregeld en uitgezocht en betaald, krijg paar weken niks te horen van youfone, tot9 februari 2020 ik kreeg een sms dat die nota niet betaald is en een mail dat ik binnen 24 uur wordt geblokkeerd en dat je alleen op werkdagen geblokkeerd kunt worden , maar tot mijn grote verbazing ben per direct geblokkeerd terwijl ik niet eens openstaande facturen heb staan en ook nog eens op zondag dus ze komen sowieso hun afspraken niet na.
En nogmaals alle facturen zijn betaald.

Dit oplossen zo gauw mogelijk

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?