Opgelost door Youfone Nederland: Geen activatie simkaarten

Angelique

Via site telefoonnummer ingevoerd en netjes gebeld geworden door youfone. Hier twee abonnementjes sim only afgesloten. Afgelopen vrijdag simkaartjes goed ontvangen, en meteen volgens de aanwijzigingen geactiveerd. Aanmeldkosten zijn voldaan. Activatie is bij de een op actief gezet maar kan niet aanmelden op het netwerk, en de ander blijft op word geactiveerd staan. Geprobeerd te bellen met klantenservice, zowel vrijdag als vandaag, niemand aan de lijn te krijgen. Via mail het bericht dat ik binnen 3-5 werkdagen van hen zal horen. Aangezien mijn dochter diabetes heeft en moet kunnen bellen nu toch spijt van het afsluiten abonnementen. Volgens de voorwaarden heb ik een bedenktijd van 14 dagen waar ik dus nog ruim op tijd mee ben. Envelop nu klaar liggen om terug te sturen maar vanwege de vele klachten die ik net gelezen heb bang voor de gevolgen, we hebben het namelijk niet breed en wil graag hulp bij de manier waarop ik dit netjes kan afhandelen.

Nadat ik alles terug gestuurd heb netjes een bevestiging ontvangen en dat het zonder verdere moeilijkheden opgezegd is.

Youfone Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Angelique
    Iniddels zelf een nette email van Youfone ontvangen en beide simkaartjes werken nu wel naar behoren. Besloten om dan toch de contractjes te laten lopen. Bleek dat de activatie van de nieuwe simkaartjes bij het netwerk vertraging had opgelopen.

Angelique

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?