Klacht Youfone Nederland: GEEN BEREIK! NEEMT HIER NOOIT EEN ABONNEMENT!

Klachtnummer
# 136322
Gebruiker
Frank
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb geen bereik op mijn nieuwe adres .

Geven ze doodleuk aan: had u moeten controlen voor u verhuisde of het bereik goed is.
Als ik wilde opzeggen moest ik 25 euro betalen.

Mensen neem nooit een abonnement bij youfone.

Service is hier heel ver te zoeken.

De oplossing

Abonement opzeggen met nummerbehoud en geen 25 euro boete.

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer Dormans,

    Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met onze procedure. Wij bieden echter al coulance door u het abonnement niet volledig af te laten kopen, maar door enkel de administratiekosten in rekening te brengen. U dient inderdaad zelf vooraf na te gaan hoe de dekking van een provider is in uw woongebied. Niet iedere provider heeft namelijk op iedere plek ideale dekking. Het spijt ons dat dit voor u niet goed uitgepakt heeft. Onze excuses voor het ongemak.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen