Klacht Youfone Nederland: Geen bereik en internet sinds 20 juli en ze doen er niks aan

YoufoneKlachtbySam

Ik heb sinds 20 juli geen bereik (service) én internet van youfone. Ik heb hier direct met hun contact over opgenomen, maar de klantenservice heeft zelf geen idee wat ze aan het doen zijn. Na mijn eigen onderzoek via een KPN forum, ben ik erachter gekomen dat sommige mensen met een iPhone 11 klachten ondervinden met hun KPN abonnement en dat ze opzoek zijn naar een oplossing. Daar waar KPN goed communiceert met hun klanten en ze een vergoeding aanbieden voor hun abonnementskosten en eerdere terminatie van het contract aanbieden, doet youfone niks. Ik heb meerdere malen met ze gechat, wat alleen loze beloften opleverde zoals 'op het moment dat we confirmatie hebben van KPN dat je inderdaad een iPhone 11 hebt, kunnen we je contract beëindigen' maar vervolgens komen ze nooit bij je terug. Ze hebben altijd excuses dat ik ze moet bellen voor een uitvraagprocedure, maar aangezien ik geen bereik op mijn eigen telefoon heb (dat is het hele probleem) moet ik op mijn werk de telefoon van iemand anders lenen om te bellen. Als ik dan bel, krijg ik daarna op de mail een antwoord dat het niet de goede procedure was, een en al incompetentie bij youfone. Ik loop al sinds 20 juli met dit probleem, er is geen enkele oplossing aangeboden. Ik wil mijn contract per direct beëindigen. Ik verhuis over 2 weken naar het buitenland en ik moet een werkende telefoon hebben.

Ik wil graag per direct een vroegtijdige terminatie van mijn contract en een vergoeding voor de maanden dat ik betaald heb voor youfone terwijl mijn internet en service niet werkt (sinds 20 juli) en zij dus niet hun service hebben kunnen verlenen.
Ze zouden contact met mij opnemen vandaag, uiteraard niet gebeurd.

Youfone Nederland
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?