Klacht Youfone Nederland: geen goed en stabiel internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 432285
Gebruiker
Raymond Bouman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

geen goed internet, van kastje naar de muur zelfonderzoek en helpdesk lost niks op.

De oplossing

oplossen, desnoods een monteur sturen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Raymond Bouman
Datum
Uiteindelijke oplossing
bellen is geen oplossing, stond net alweer 40 minuten in de wacht. ik zou het liefst naar een andere aanbieder gaan, technische oplossingen zal al meerdere keren doorgesproken maar bieden geen oplossing. update : inmiddels zelf een monteur gebeld, Youfone levert nog geen derde van wat er geleverd zou moeten worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen