Klacht Youfone Nederland: Geen internet en televisie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 291534
Gebruiker
Groninger83
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds een aantal maanden youfone tv en internet. We hebben zeker een keer per twee weken klachten over het niet werken van internet/televisie. We voelen ons niet serieus genomen in oplossingen ("heeft u al geprobeerd de modem opnieuw op te starten" en "hiermee moet het opgelost zijn" tot "we zijn nieuw in de markt van televisie en hebben daar nog niet veel ervaring mee"). Vandaag weer de hele dag zonder internet en tv. Aangezien de klantenservice in het weekend niet bereikbaar Is, hebben wij al twee weekenden zonder internet gezeten. Naast oplossingen vind ik een tegemoetkoming voor bovenstaande niet meer dan logisch. Graag snelle, professionele reactie!

De oplossing

Monteur en controle op alle geleverde apparatuur en onderdelen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Groninger83
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wij hebben nu al sinds donderdag geen tv, geen internet en geen oplossing. We hebben gebeld, maar de afspraak dat iemand van kpn langs zou komen is niet nagekomen. Zoveelste problemen met youfone; vertrouwen in een goede, stabiele levering en service is volledig weg. Ik ga er vanuit dat het maandag geregeld wordt en wij financieel gecompenseerd worden voor deze gang van zaken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?