Klacht Youfone Nederland: Geen internet en televisie

Groninger83

Ik heb sinds een aantal maanden youfone tv en internet. We hebben zeker een keer per twee weken klachten over het niet werken van internet/televisie. We voelen ons niet serieus genomen in oplossingen ("heeft u al geprobeerd de modem opnieuw op te starten" en "hiermee moet het opgelost zijn" tot "we zijn nieuw in de markt van televisie en hebben daar nog niet veel ervaring mee"). Vandaag weer de hele dag zonder internet en tv. Aangezien de klantenservice in het weekend niet bereikbaar Is, hebben wij al twee weekenden zonder internet gezeten. Naast oplossingen vind ik een tegemoetkoming voor bovenstaande niet meer dan logisch. Graag snelle, professionele reactie!

Monteur en controle op alle geleverde apparatuur en onderdelen.

Groninger83
Wij hebben nu al sinds donderdag geen tv, geen internet en geen oplossing. We hebben gebeld, maar de afspraak dat iemand van kpn langs zou komen is niet nagekomen. Zoveelste problemen met youfone; vertrouwen in een goede, stabiele levering en service is volledig weg. Ik ga er vanuit dat het maandag geregeld wordt en wij financieel gecompenseerd worden voor deze gang van zaken.

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?