Klacht Youfone Nederland: Geen Internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 457293
Gebruiker
Boze,,klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn. Glasvezel internet aansluiting zou geleverd worden op 16-06-2020 maar is tot heden 23_06-2020 nog niet geïnstalleerd..ik heb tieg mails, telefoontje, chats gestuurd,,maar ze nemen niet de moeite om ze beantwoorden..miijn vraag waarom niet en wanneer wel..

De oplossing

İk wil dat de moeite nemen op de aansluiting af te handelen wanneer wel in plaats van we zijn ermee bezig maar ik zie hoor niets..en dat mijn schade vergoeden voor al die 5 weken zonder internet en tl kosten..

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boze,,klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets ..niemand heeft mijn gebeld of gemaild..het is bullshit wat de service zegt..ze doen helemaal niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen