Klacht Youfone Nederland: geen melding krijgen van je mb´s zijn op nee gewoon door rekenen

lisa van leeuwen

ik ben nu bijna 2 maanden bij youfone en ben zeer ontevreden over de service, ik heb hiervoor bij HI gezeten en daar kreeg je zodra je mb´s bijna op zijn mooi een sms'je van u heeft 80% van u data verbruikt nu zit ik bij youfone en krijg ik van de 1e maand een rekening van 82 euro en nu halverwege de 2e maand word mijn data afgesloten om dat ik in 19 dagen al meer dan 2000 mb heb verbruikt en een bedrag heb openstaan van 109 euro ik heb niks gehoord van youfone dat ik buiten mijn data aan het verbruiken was ik vind dit een slechte zaak van youfone.

ik vind dat de fout aan beide kanten ligt en dat er aan beide kante schuld is de oplossing die ik graag zou willen hebben is dat we een regeling trekken van de betaling van
1e maand Totaalbedrag inclusief BTW 82,07 ieder 41,03 betalen oftewel 50/50
2e maand Totaalbedrag inclusief BTW 129,92 ieder 64,96 betalen oftewel 50/50

niet mee eens ?
kom met een anderen oplossing ik hoop dat dit kan worden begrepen en we hier samen uitkomen

Youfone Nederland
    Geachte mevrouw van Leeuwen,Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw abonnement bij Youfone. Vanaf 1-7-2014 sturen wij u een SMS wanneer u 80% en 100% heeft verbruikt van uw databundel. Ook lanceren wij binnenkort een app waarmee u uw verbruik kunt bijhouden. U kunt uw verbruik tevens ten alle tijden bijhouden via de My Youfone omgeving. Helaas kunnen wij geen kosten crediteren.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?