Opgelost door Youfone Nederland: Geen reactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 152829
Gebruiker
Henk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

heb 3 maal een mail gestuurd maar krijg maar geen reactie heb in 3 dagen tijd mijn beltegoed zien slinken met 200 minuten. gevraagd om opheldering totaal geen reactie

De oplossing

wens opheldering van mijn beltegoed

2 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer Herrema,

    Wij proberen altijd binnen 3 werkdagen op uw tickets te reageren. Wij zien dat u inmiddels op 8-2-2016 een reactie heeft ontvangen op al uw tickets. Wij hopen dat hiermee uw vragen zijn beantwoord.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Team Youfone
  2. Auteur
    Henk
    Datum
    was niet duidelijk aangegeven wat je bel tegoed is maar bij youphone tellen ze het op bij tmobile gaat het eraf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen