Klacht Youfone Nederland: Geen verlening van service

Klachtnummer
# 381545
Gebruiker
Groetjes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds een aantal maanden klant bij Youfone, en eerlijk is eerlijk, dat is alleen maar omdat ze op dat moment de goedkoopste waren. De app waarin een ticket aangemaakt kan worden voor de klantenservice werkt niet, en telefonisch contact is na 10(!) pogingen op verschillende tijdstippen en dagen niet gelukt door een te lange wachtrij..

En dat te bedenken dat ik alleen maar een verhuizing hoef door te geven..
De verhuizing kost trouwens 30 euro, wat natuurlijk belachelijk is, tuurlijk komt hier administratief werk aan te pas, maar 30 euro? Graag wens ik hier opheldering over aangezien ik geen direct persoonlijk contact met jullie krijg.

De oplossing

De verhuizing zo snel mogelijk verwerken aangezien ik nu verwacht dat ik pas later van mijn internet kan genieten op het nieuwe adres. Ook graag opheldering over deze dure kosten van het verhuizen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen