Klacht Youfone Nederland: geen wederzijdse opzegging abonnement wegens wanprestatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449193
Gebruiker
Dorresteijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

YouFone weigert contract te beeindigen ondanks 11 correspondentiemails met het verzoek dit uit te voeren.

De oplossing

Het consumentenrecht respecteren.
Dit betekend als er sprake is van een wanprestatie en het contract is opgezegd. Niet dreigen met incassobureaus, maar binnen 3 werkdagen reageren op een klacht. Een klacht in behandeling nemen. En de consequentie nemen van het niet meewerken aan het oplossen van een klacht.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dorresteijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Voorstel voor reguliere opzegtermijn YouFone en opzegging per 1 juni 2020. YouFone dreigt met incassokosten, bureaus, gerechtelijke procedures zonder in te gaan op mijn klacht waarin ik aangeef geen klant meer te zijn door eigen toedoen van YouFone per 28 april 2020, er is sprake van een wanprestatie. Inmiddels 12 keer een mail gestuurd en YouFone reageert niet inhoudelijk op deze mails. Klantonvriendelijke organisatie. Het interesseert ze niets dat er een afwijkend factuurbedrag en slechte beeldkwaliteit is. Uitermate teleurstellend dit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen