Klacht Youfone Nederland: Herhaaldelijk onjuiste facturen niet hersteld, met afsluiting tot gevolg

AHW

Sinds april heb ik een abonnement bij Youfone van alléén 250 belminuten/smsen. Toch is tot op heden een databundel van 500mb meegefactureerd en op de laatste factuur stond zelfs dataverbruik vermeld, hetgeen niet mogelijk is.
Herhaaldelijk contact gezocht en gehad. 11 juli om 13u24: Youfone stelt mij in gekijk en belooft te herstellen. Niet gebeurd en opnieuw torenhoge factuur. Op 30 juli deed ik per mail beklag; geen reactie. Wel aanmaning van DirectPay. Telefonisch contact met Youfone, e.e.a. zou opgelost worden. Weer niet gebeurd. Wel op 7 augustus een sms dat mijn telefoon zou worden afgeslotenen dat is ook gebeurd. Ik gemaild met DirectPay, die dispuut heeft aangemaakt. Ook gebeld met Youfone, zou opnieuw e.e.a. in orde maken. Niet gebeurd en dispuut is vandaag opgeheven. Per mail hierover geklaagd op 8 augustus, reactie gekregen dat factuur zou zijn aangepast en ze in feite niks verkeerds hebben gedaan. Factuur blijkt níet aangepast en ik kan nog altijd niet bellen...

Ik heb herhaaldelijk uitgelegd wat mijn probleem is en minimaal drie keer is de belofte van Youfone om het op te lossen en e.e.a. te compenseren niet nagekomen. Ik ben alle vertrouwen in Youfone als professionele organisatie verloren en vind onmiddellijke ontbinding van de overeenkomst (mét mogelijkheid om nummer mee te nemen naar nieuwe provider) het meest passend. Ter compensatie voor de tijd en moeite die ik in Youfone heb moeten steken en het feit dat ze mijn telefoon onnodig en te lang geblokkeerd hebben, vind ik kwijtschelding van alle openstaande facturen gepast. Dat is -na correctie van de facturen- hooguit €20; een klein bedrag dat mijn schade niet dekt, maar waarmee ik akkoord zal gaan.

Youfone Nederland
    Geachte heer,Wij zien zojuist dat uw eerdere bericht in behandeling is bij één van onze medewerkers. U ontvangt uiterlijk vandaag een reactie op uw e-mail. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Team Youfone
    AHW
    De facturen waren sinds het allereerste moment onjuist, na minimaal drie keer verzocht te hebben deze te herstellen, heb ik de derde factuur niet betaald in afwachting van toegezegde correctie. Dat mijn telefoon als gevolg daarvan is afgesloten en ik aanmaningen heb gekregen, is pertinent onjuist. Ik verwacht compensatie voor mijn tijd en het feit dat ik van 7 tot 10 augustus niet heb kunnen bellen. De facturen zijn nog altijd niet hersteld, maar opnieuw is toegezegd dat dit nu wel zal gebeuren.
    Youfone Nederland
    Geachte heer,
    Wij zien dat het openstaande bedrag inmiddels is aangepast en ook is voldaan. U heeft eerder een e-mail ontvangen wat betreft de crediteringen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
    Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Team Youfone
    AHW
    De kwestie is nog altijd niet opgelost. Ze verzochten mij de eerstvolgende incasso te storneren zodat ze de factuur eindelijk zouden kunnen aanpassen. Dat heb ik gedaan, met een nieuwe dreiging tot afsluiting van DirectPay tot gevolg. Youfone heeft helemaal afgedaan, wat mij betreft!

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?