Klacht Youfone Nederland: Hoge rekening ivm beëindigen abonnement.

Klachtnummer
# 449131
Gebruiker
Seydem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste heer/mevrouw,

Ik kocht een maandelijks 10 gb internetpakket met een contract op 27 maart 2020 van youfone mobile company, en vervolgens heb ik het geannuleerd met mijn 14-dagen annuleringsrecht en het werd geannuleerd op 8 april, maar toen werd de factuur van € 271,00 weerspiegeld op grond van het feit dat ik tussen 1-8 april 2713 mb uit het pakket gebruikte, Ik heb deze rekening niet betaald omdat deze oneerlijk was en ik maakte bezwaar, maar ze accepteerden deze niet omdat ik het recht had om 2,666 mb in 8 dagen te gebruiken omdat ik deze heb geannuleerd. In het kader van het MB-gebruikspakket wordt de factuur van 271 € weergegeven als 2713 MB buiten het pakket, ik had 10 GB recht, dit is oneerlijk en te kwader trouw aanpak is, ik vraag hiervoor uw hulp voor
Youfone mobiel

De oplossing

Dat ze de rekening aanpassen en/of corrigeren.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen