Klacht Youfone Nederland: hoge rekening

Klachtnummer
# 47268
Gebruiker
Pieter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb sind augustus 2013 een abonnement bij youfone..
Ze hebben nog nooit een juist faktuur berekend.
Ze rekenen alle gesprek kosten, ook de gesprekken naar youfone abonnement.
Iedere keer moest ik het automatische incasso terug storten en weer kontact opnemen met youfone. Ik moest hand matig het juist bedrag overmaken via IDE.
Weer weken later, het zelfde verhaald...
en vandaag weer... ik moet 37, Euro betalen terwijl ik slechts 12, Euro per maand plus enkele sms naar het buitenland.
Ik stuurde youfone een email via login... en kreeg het het bericht dat ik meer dan 450 sms/gebeld zou hebben.
Terwijl ik dagelijk bij ' LOPENDE KOSTEN' controleerde en dat er geen extra kosten berekend.... maar op de faktuur wel. Sinds augustus 2013 heeft youfone geen enkel juist faktuur verstuurd....

Gewenste oplossing

Faktuurd correct bereken

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Nguyen,Wij hebben u vandaag een reactie gegeven op uw klacht op klacht.nl en op uw tickets. Graag verwijzen wij u naar deze reacties voor meer informatie.Met vriendelijke groet,Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen