Klacht Youfone Nederland: hoog data verbruik zonder sms melding van provider

Klachtnummer
# 61529
Gebruiker
peet
Datum
3 reacties

Details

De klacht

in september 2013 een abbonnement bij youfone afgesloten geen problemen hiermee tot ik een data overschrijding halverwege de maand mei van 460 mb constateerde bij mijn youfone abonnement van 250 belminuten/500 mb data via MyYoufone
hoe het ontstaan is heb ik geen idee van, ook youfone niet na telefonisch contact , ik had geen app geïnstalleerd omdat ik hier nog nooit last van heb gehad.
Wat ik niet zo netjes van youfone vindt is dat je geen waarschuwing krijgt bij overschrijding van je data limit ,iets wat bij ander providers wel gebeurd.
heb nu maar wel een app geïnstalleerd want Youfone laat het afweten.

De oplossing

Het zou fijn dat je voor je data limit bereikt is je gewaarschuwd wordt d.m.v een sms

3 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Geffen,U ontvangt inderdaad niet standaard bij ons een sms zodra uw databundel is verbruikt. Wij raden u aan dit zelf in de gaten te houden via de lopende kosten in uw My Youfone account. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  2. Auteur
    peet
    Datum
    Het zou mooi zijn als Youfone dit op zijn website zet bij de voorwaarden , en zorg dan in ieder geval voor een app dat je snel en makkelijk je data kan checken.
    Had ik dit van te voren geweten dan had ik zeker niet voor Youfone gekozen.
  3. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Geffen, Deze maand komt er een app beschikbaar waarin u uw verbruik kunt bijhouden. Houdt uw appstore hiervoor in de gaten. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?