Opgelost door Youfone Nederland: Ik ben misleid.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 531035
Gebruiker
Van af!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Youfone heeft verzuimd mij door te geven tijdens het wervingstraject dat hun media box niet optimaal werkt bij een 4K tv wat ik wel heb. Hierdoor heb ik zeer slecht beeld en het zappen/kanaalwisseling duurt heel lang. Ik krijg gezondheidsklachten van het beeld. Had van 5-3-2021 tot 26-3-2021 geen tv door een kapotte media box. Ik ben als klant binnengehaald door wervingsbureau Zekerheidscollectief die ook verzuimd heeft belangrijke informatie als het niet werken van de media box op een 4K tv te melden. Vervolgens zijn beloften als 'ik hoef niks te doen, hun regelen alles en dat er een installatiemonteur langskomt' niet nagekomen.

De oplossing

Ik wil een kosteloze contractontbinding

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Roepa,

    Bedankt voor je bericht.

    Na controle zie ik dat er al een heel intern traject bij ons ligt.
    Ik zal je klacht hieraan toevoegen en we nemen contact met je op.

    Groet,
    Sven

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Van af!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Youfone heeft ingedoken in mijn casus en is met een gepast oplossing gekomen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen