Opgelost door Youfone Nederland: Ik ben misleid.
Details
De klacht
Youfone heeft verzuimd mij door te geven tijdens het wervingstraject dat hun media box niet optimaal werkt bij een 4K tv wat ik wel heb. Hierdoor heb ik zeer slecht beeld en het zappen/kanaalwisseling duurt heel lang. Ik krijg gezondheidsklachten van het beeld. Had van 5-3-2021 tot 26-3-2021 geen tv door een kapotte media box. Ik ben als klant binnengehaald door wervingsbureau Zekerheidscollectief die ook verzuimd heeft belangrijke informatie als het niet werken van de media box op een 4K tv te melden. Vervolgens zijn beloften als 'ik hoef niks te doen, hun regelen alles en dat er een installatiemonteur langskomt' niet nagekomen.De oplossing
Ik wil een kosteloze contractontbindingUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.