Klacht Youfone Nederland: Ik wacht al 5 maanden op terugbetaling teveel geincasseerd geld.

annemieke77

Ik heb verscheidene keren schriftelijk contact opgenomen met youfone omdat er in januari en februari 2014 teveel belkosten door jullie in rekening is gebracht. Ik zou nog € 6.81 over januari 2014 terug moeten krijgen en € 48,99 over februari 2014. Dit is onverschuldigd betaald (door jullie afgeschreven volgens jullie mail van 24/02/2014 zou ik dit binnen twee weken terug moeten krijgen.) Helaas nog niets ontvangen. Ik heb op 25 maart 2014 ongeveer een half uur gebeld met jullie klantenservice en een zeer slechte telefoonlijn waardoor de verbinding tot 3 x toe werd verbroken en werd ik door de medewerker teruggebeld. Zij zou het uitzoeken en verwachtte dat ik het geld zo snel mogelijk terug zou krijgen.
Nu zijn er al twee facturen voorbij gegaan waar ik niets gebeld heb (omdat ik absoluut geen vertrouwen in youfone meer heb) en niets teruggekregen heb.

Ik heb op 16/01/2014, 30/01/2014, 18/02/2014, 22/04/2014, 15/05/2014 schriftelijk contact gehad, waarop elke kee

Ik wil mijn teveel betaalde geld terug binnen 5 werkdagen.

Youfone Nederland
    Geachte mevrouw de Boer,Wij zien dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Het spijt ons dat u de uitbetaling tot op heden nog niet heeft ontvangen. Wij hebben op 20-5-2014 aangegeven dat wij navraag hebben gedaan naar de status van de uitbetaling. Op dit moment zijn wij nog in afwachting op reactie van de desbetreffende afdeling. Zodra wij een reactie hebben ontvangt u direct van ons bericht. Onze excuses voor het ongemak.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    annemieke77
    Ik waardeer dat er een reactie komt, maar dit is tot op heden dezelfde reactie die ik al eerder heb ontvangen op mijn ingediende klacht. Het moet altijd door een andere afdeling afgehandeld worden en daar loopt het blijkbaar niet goed. Ik wil gewoon zo snel mogelijk mijn geld ontvangen.
    Youfone Nederland
    Geachte mevrouw de Boer,Dat kunnen wij ons voorstellen, echter moeten wij echt de reactie van de financiële afdeling afwachten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, wij begrijpen dat het vervelend is. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Team Youfone
    annemieke77
    Het is vandaag 7 juni. Ik heb na de mail van Youfone gedateerd 20 mei 2014 nog steeds geen reactie van de financiële afdeling en dus ook mijn geld nog niet terug. Ik begrijp het probleem niet. Youfone handelt niet correct en bijna een half jaar na dato en talloze toezeggingen van de afdeling klantenservice heb ik mijn € 55 nog steeds niet terug.

annemieke77

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?