Klacht Youfone Nederland: incorrecte factuur

Didi

De klacht is helemaal niet afgehandeld ,dit is eenrichtingsverkeer.
erg makkelijk om te spreken dat Youfone de klacht voor haar heeft afgehandeld.
Dit is een principe zaak en het gaat me niet om die € 42.41 derhalve heb ik gisteren 28-8-2020 de €49.91 van factuurnummer 650913202008 voorlopig retour geboekt en alleen mij abonnement kosten a €7.50 met het zelfde factuurnummer aan jullie overgeboekt.
Het is niet dat ik niet wil betalen maar bovenstaande verklaring van jullie is naar research onterecht en op aannamens gebaseerd.

Hoe ken men zoals jullie zeggen" Dit betreft een sms-bericht welke in de specificatie staat en om 11:38 is begonnen met verzenden" hoe kun je nu iets beginnen met typen terwijl je nog aan typen bent beginnen met verzenden.
Je verzendt pas iets als je op de knop verzenden klikt. en of het nu via sms, whats app is facebook, of welke andere Messenger dienst dan ook.
Jullie zeggen ja zelf dat het om 12.38 pas verzonden is naar ontvanger en dat klopt mijn vrouw heeft het om 12.39 ontvangen.
Jullie komen met de verklaring “eventuele mogelijkheden aan” "het kan zijn dat" "en het kan voorkomen dat" een sms 30 keer wordt doorgepusht dit zijn aannamens.
( het kan zijn dat er marsmannetjes bestaan en het kan zijn dat volgende week de wereld vergaat dan wil dit toch ook niet zeggen dat dit zo is).

Ga eind van de dag ook bovenstaand aan ACM en nogmaals aan consumentenbond (klachtencompas )doorgeven.

fatsoenlijk afhandelen en geen een richtgsverkeer afhandeling / compensatie

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?