Klacht Youfone Nederland: inschrijfgeld

Klachtnummer
# 14569
Gebruiker
cocodo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

15- 09- 2012 had een simKaart aangevraagd bij You Fone 17-09-2012 weer opgezegd in verband met de Radar uit zending over You Fone, maar ze hadden al wel het inschrijfgeld van mijn rekekning gehaald. en heb dit na herhaaldelijk tel. contact met You Fone het geld nog steeds niet terug op mijn rekening. Wat nu?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Youfone Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen