Klacht Youfone Nederland: interenet

Klachtnummer
# 82294
Gebruiker
T.N. Verbree
Datum
1 reactie

Details

De klacht

een 500 mb internet besteld, binnen een uur een mail gestuurd dat dit per ongeluk was gegaan en dat mijn man geen internet heeft op zijn telefoon. in totaal 3 keer een mail gestuurd
Iedere keer een mail gekregen dat het in behandeling is, geen contact krijgen met klantenservice continu onze medewerkers zijn in gesprek wij doen er alles aan om de wachttijd zo kort mogelijk te houden, nou je kan bellen wat je wilt maar geen klantenservice mail gestuurd dat ik de consumentenbond zou inschakelen
Tot ik op neens donderdag 16-10-2014 een mail kreeg dat dit niet geannuleerd kan worden en dat ik verplicht ben dit abonnement 2 jaar te houden.
Ik vind dit rond uit schandalig en wens een oplossing voor dit probleem.
Ik heb spijt dat ik klant ben geworden met Youfone
hierop heb ik nog steeds geen antwoord gekregen

De oplossing

dit mag niet aangesloten worden per 01-11-2014
Als klant heb ik het recht binnen 14 dagen mijn abonnement/ wijziging op te zeggen
Dit is de nieuwe wet van consumenten 2014
zo niet ben ik genoodzaakt de hele boel op te zeggen

1 reactie

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verbree, Uw verzoek om de toevoeging van de bundel van 500Mb te annuleren is op dit moment in behandeling bij onze klantenservice. Wij willen u vragen deze reactie af te wachten. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Team Youfone

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?