Opgelost door Youfone Nederland: internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 81505
Gebruiker
T.N. Verbree
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Per ongeluk heb ik bij mijn man op zijn abonnement een 500 mb internet besteld, binnen een uur een mail gestuurd dat dit per ongeluk was gegaan en dat mijn man geen internet heeft op zijn telefoon. in totaal 3 keer een mail gestuurd
Iedere keer een mail gekregen dat het in behandeling is, geen contact krijgen met klantenservice continu onze medewerkers zijn in gesprek wij doen er alles aan om de wachttijd zo kort mogelijk te houden, nou je kan bellen wat je wilt maar geen klantenservice mail gestuurd dat ik de consumentenbond zou inschakelen
Tot ik op neens donderdag 16-10-2014 een mail kreeg dat dit niet geannuleerd kan worden en dat ik verplicht ben dit abonnement 2 jaar te houden.
Ik vind dit rond uit schandalig en wens een oplossing voor dit probleem.
Ik heb spijt dat ik klant ben geworden met Youfone

De oplossing

Ik wil dat dit ongedaan word gemaakt mijn man heeft hier niets aan .
Dit mag niet aangesloten worden per 01-11-2014

2 reacties

  1. Auteur
    Youfone Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Verbree,Wij hebben uw mails ontvangen en uw verzoek is op dit moment in behandeling bij onze klantenservice. Wij willen u vragen deze reactie af te wachten. U kunt deze aankomende week per mail verwachten. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Team Youfone
  2. Auteur
    T.N. Verbree
    Datum
    fijn dat het zo is afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T.N. Verbree
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen