Klacht Youfone Nederland: Klacht Youfone Nederland: Youfone weigert verantwoordelijk te nemen en het abonnement te ontbinden!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 343450
Gebruiker
gez
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds het begin van mijn abonnement geen stabiele wifi in huis. Het ene moment werkt wifi wel, het andere moment niet. Ik heb hier al vaker contact over gehad, er zijn 2 modems toegestuurd maar het probleem is niet opgelost. Youfone weigert verantwoordelijkheid te nemen en is niet welwillend om het abonnement tussentijds te stoppen vanwege diensten die niet geleverd kunnen worden. Zeer slecht bedrijf. Klacht is eerder geplaatst, alleen denkt Youfone slim te zijn door een reactie te geven waarop je niet kunt reageren. Beste Bart, dat hele gedoe met KPN was op een ander adres en met een andere aansluiting. Het had niks maken met Wifi, maar met Digitenne. Ik probeerde hiermee alleen aan te tonen dat KPN wel verantwoordelijkheid neemt en jullie niet. Maar goed ik kap ermee, betaal geen cent meer en ik zie jullie graag bij de rechter!

De oplossing

Verantwoordelijkheid nemen en abonnement ontbinden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gez
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Weglopen van verantwoordelijkheid. Mijn advies aan iedereen, doe nooit iets met Youfone. Slechtste provider van NL.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen