Klacht Youfone Nederland: klant wordt gelokt m. voordelig abonnement, info belbunde, sevice..

sad Niet opgelost
# 531983
J. Deneer

Hieronder mijn klacht richting Youfone,
--------------------------------------------------------------------------
Beste A.

Dank voor je reactie. Kun jij contact met mij opnemen?
Er zijn van mijn kant nog steeds vragen over de factuur.

Zo vraag me af of het correct ik dat ik voor 70 minuten bellen naar een nummer in Nederland, E 22 dien te betalen?

Het lijkt me juist dat de klant ook een sms- melding zou dienen te ontvangen voor een naderende overschrijding van de belbundel?

Daarnaast:
ik was in de veronderstelling een ‘onbeperkt bellen abonnement’ aangeschaft te hebben. Dat blijkt in praktijk in het geheel niet onbeperkt te zijn. Terwijl ik zeker niet buitensporig gebeld heb, gemiddeld circa 85 minuten per week. Youfone blijkt daarnaast zeer hoge ‘buiten belbundelkosten’ te hanteren. Ook heb ik de indruk dat Youfone de belminuten standaard naar boven toe afrondt.

Al met al acht ik dit geen fraaie gang van zaken en een niet transparant, integere handelswijze van Youfone.

De klantenservice blijkt bovendien niet of nauwelijks bereikbaar. Op e-mails ontving ik ‘non- antwoorden’.

J. te A.

Integriteit verbeteren:

- definieer 'onbeperkt bellen'
- informeer tijdig bij naderen bellimiet
- berekening belminuten
- verbeter bereikbaarheid en inhoudelijkheid klantenservice
- transparantie over berekening belminuten ( naar boven afgerond per gesprek?)

J. Deneer
Nog geen oplossing aangereikt.

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?