Klacht Youfone Nederland: Klantenservice schiet ernstig tekort, geen reactie per mail of telefonisch te krijgen!

Herman

Youfone: Wij doen altijd extra ons best voor jou, gewoon omdat we het leuk vinden.

Ik: Mijn broek zakt af van bovenstaande slogan, ik heb namelijk al diverse keren een klacht ingediend, waar ik helemaal niets op hoor! Ik ben er nu al weken mee bezig...

Vanmiddag telefonisch geprobeerd Youfone te bereiken... Na bijna 20 minuten wachten was mijn geduld op... Schandalig, wat een klant-onvriendelijk bedrijf is dit!

Behandel nu eens netjes als een normaal bedrijf mijn klacht en zorg, dat de telefonische bereikbaarheid eindelijk eens op orde komt!!!

Herman
Youfone belooft mij te bellen, helaas is er nog geen contact geweest, toch is de klacht hier alweer heel erg snel afgesloten door Youfone! Zeer onbeleefd en klant-onvriendelijk!!! Wat een bijzonder bedrijf is het toch... Youfone: Belt u mij a.u.b. de 19de na 11.30 uur of de 20ste na 14.00 uur op.....

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?