Klacht Youfone Nederland: Kosten buiten mijn bundel

Hammouch

Ik heb een klacht over Youfone.
Het betreft de kosten buiten bundel
Volgens hen heb ik op donderdag 20 februari jl. rond 4 uur ’s ochtends een bedrag van €106 (18X 5,87) aan data verbruikt buiten mijn bundel. Dit allemaal binnen ± 10 minuten en tijdens mijn slaap! Het zou kunnen dat een app op achtergrond blijft werken, maar €106 binnen 10 minuten is abnormaal veel.
Ik was natuurlijk erg verbaasd en heb ik hierover verschillende keren gebeld en gemaild met de klantenservice. Naar eigen zeggen, hadden ze kritisch naar mijn verzoek gekeken en ze waren van mening dat er geen fouten zijn gemaakt in de berekening van de kosten noch in het registreren van mijn verbruik. Ze konden mij eenmalig tegemoetkoming aanbieden van maximaal €30,- mits ik mijn klacht hiermee als gesloten zou beschouwen. En terwijl ik nog steeds met ze hierover in gesprek was, hebben ze mijn telefoonnummer afgesloten.
Klantenvriendelijkheid vind ik bij Youfone ver te zoeken en zeker als ze kunnen zien dat mijn data verbruik in de afgelopen maanden altijd veel lager was dan mijn data abonnement bundel.

Ik heb ondertussen het hele bedrag betaald en de €30,- korting van hen afgewezen.
Ik hoop dat ik nog wat hoor van iemand die echt geeft om het imago van zijn/haar bedrijf in dit geval Youfone en dat mijn klacht in acht wordt genomen.

Graag uitzoeken hoe het mogelijk is dat ik 18 keer 5,87 euro heb verbruikt binnen 10 minuten, en of het bedrag dat ik boven mijn eigen abonnementkosten hebt betaald terug kan krijgen.

Hammouch
Ze blijven bij hun standpunt!

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?