Klacht Youfone Nederland: Kosten voor niet gebruikte diensten in het buitenland

Rafke Jongen

Na een vakantie buiten Europa, specifiek in Israël. Kwamen drie mensen van de groep terug met een hoge rekening van Youfone. Alle drie de personen hadden data roaming uit staan en toch zijn er in mijn geval, 7 minuten à 17,50 euro en 8 MB à 62,95 euro aangeslagen als bedragen buiten de bundel. In gesprekken met de klantenservice werd de problematiek gewijd aan apps die altijd contact willen maken met het internet, kosten wat kost. Zelfs al zou deze beredenering kloppen kunnen de 7 belminuten niet verklaard worden.

De gewenste oplossing van het bedrijf zou natuurlijk het terugdraaien van de kosten en het voorkomen van verdere additionele kosten in de toekomst bij verblijf in het buitenland zijn.

Rafke Jongen
Er is geen oplossing aangeboden, ze schuiven het af op dat mijn telefoon kendelijk wel data heeft gebruikt. Dit voldoet absoluut niet, dit kan niet zomaar gebeuren wat ze ook zeggen. Wat mij nog meer verbaast is dat Quin het wel in kan zien terwijl iedere keer dat ik youfone bel ik te horen krijg dat ze het nog niet in kunnen zien.

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?