Klacht Youfone Nederland: misleiding bij afsluiten abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 518649
Gebruiker
E. Copier
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de site bij Youfone staat, het volgende bij de "Vriendendienst":
Wat zijn de actievoorwaarden van de Vriendendienst?
- Sluit een Youfone Sim Only abonnement af.
- Vergeet niet het abonnement af te sluiten door te klikken op de unieke link met persoonlijke code. Doe je dit niet, dan krijg je allebei ook geen €15,00 korting.
- Je betaalt eenmalige aansluitkosten van €0,01 (i.p.v. €15,00). Als er een actie loopt met 'geen aansluitkosten', wordt de €15,00 korting in mindering gebracht op de eerste factuur.
- Alleen abonnementen die zijn afgesloten met een persoonlijke code en binnen de actieperiode vallen, kunnen deelnemen aan deze actie.
----------------------
Er is echter geen mogelijkheid om te klikken op de unieke link met persoonlijke code. Dus je kan niet in aanmerking komen voor de €15 korting. Als je al een 2e abonnement hebt afgesloten, is er geen mogelijkheid meer om hier toch voor in aanmerking te komen. Daarnaast blijkt er ook nog een "Doe mee" button te zijn, maar blijkt pas te werken als je abonnement actief is. Je loopt dan wel de kans om de huidige aanbieding te missen, want die activatie-datum ligt een maand verder in tijd.

Ik vind dit echt misleiding. Hopelijk kunnen jullie hier wat aan doen.

Daarnaast snap ik ook niet waarom Youfone een 8.7 heeft gekregen als testoordeel. Ik merk de laatste tijd toch al dat jullie beste koop niet meer klopt. Is de onafhankelijkheid in het geding?

De oplossing

Niets meer. ik heb mijn nieuwe abo opgezegd.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Copier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Youfone geeft opnieuw aan hoe het werkt, en erkennen niet dat het misleidend/anders op hun site staat aangegeven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen