Klacht Youfone Nederland: modem Youfone werkt niet naar behoren.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 287983
Gebruiker
Michel van der Wiel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Contract aan gegaan van af dec 2017 voor internet en TV. nu alleen maar problemen met de verbinding regelmatig valt het internet en of TV er uit en slechte WI-FI bereik. wordt door het helpdesk geholpen maar na weken van klagen nog geen oplossing. krijg te horen dat de verbinging tussen het modem en de centrale goed is. wij geven meedere keren aan dat het modem niet goed is. nu weer 5 werkdagen wachten op een oplossing.

De oplossing

goed werkend netwerk of Contractontbinding bij wanprestatie Youfone

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michel van der Wiel
Datum
Uiteindelijke oplossing
(Nieuw) modem gehad bleek om een tweede hands te zijn. Nog wel problemen maar zijn er nog mee bezig. Later meer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Youfone Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen